Thursday, November 19, 2009

Jogging Di Pagi Khamis @19.11.09



Pagi ni aku pi lar jogging ngan yasmeen, tatau lar bleh panggil jogging ke apa, sbb we didn't really jogged. Maybe I'd like to call it a BRISK WALK. masa sedang aktiviti tuh, tetiba aku pun terpandang ke langit, SUBHANALLAH, memang aku so amazed dengan fenomena tuh dan tak lama tuh aku baru tersedar yg aku ada bawak camera cap ayam dan aku pun snap ler, tp gambar mmg tak memuaskan, tapi visual masa yg aku nampak tuh memang clear sangat. Infact Yasmeen pun agree dengan apa yang aku nampak waktu tuh. Tapi korang bleh lar tengok sendiri lar kat sini... tp harap maaf kualiti visual sangat tidak memuaskan.

Anyway, masa aku snap tuh ada lar sorang macik nih tanya, amek gambo apa tuh, aku ckp ler, tengok lar kat langit tuh... dan dia pun agree apa yang aku nampak, so maknanya itu bukan ilusi...



Sebenarnya aku nampak Kalimah tuh dan sebelah dia ada wajah orang sedang memandang, korang perati betul2...

No comments: