Tuesday, November 24, 2009

MIL datang

Tiap kali MIL datang aku rasa mcm aku lar perempuan yg paling pemalas didunia. Dia akan buat semua kerja walaupun aku dah larang. Aku MALU. Tapi nak wat camne,dah hobi dia kemas rumah.

Tp semalam aku bawak dia gi shopping Maidin, beli barang2 sket untuk preparation bertunang Ali, dia siap offer nak belikan aku kain ela, tapi aku tolak sbb aku malu lar amek pemberian MIL, atau dia sebenarnya nak suh aku pakai baju kurung sentiasa. tapi aku dah kabo kat dia yang aku memang tak suka pakai baju kurung, sbb aku akan nampak seperti burung puyuh.

tapi kalu dia nak hadiahkan aku baju kurung potongan moden yang harga 500 tuh bleh lar jgk kan, takan aku nak tolak, tapi sekarang nih aku rasa badan aku gemuk dan aku tade mood nak gayakan baju yang paling mahal sekalipun.

Terima Kasih MIL. Kau sangat rajin dan banyak tenaga walaupun dah berusia, makan apa agaknya?

1 comment:

sayangtikah said...

owang nak bagi..ko amek jer la...even ur MIL...MIL aku pun slalu gak bagi kain ela nih...slalu raya dia la bagi (tu pun kalu dia ada duit lebih la)sb dia kata adat dia tk leh bagi menantu duit, bagi brg tak pe...so segala benda piuk belanga hadiah masa BIL aku kawin hari tu pun dia nak bagi kat aku...