Thursday, October 29, 2009

Dia buat Lagi...

Masa aku tengah layan internet nih jap tadi, Aku dengar 3 budak nangis... (aku mmg cuak sket bila dengar bdk nangis jerit2 nih... fobia...)

so aku pegi bilik belakang selak langsir...

aku dengar bdk2 tu keep screaming like they are in hell... tup2 aku dengo suara mak dia

mak: Ha... Jerit... Jerit... korang duduk dalam nih...

anak3: mummy, tolong.... mummy.... (korang bayangkan 3 orang serentak jerit dan nangis dan waktu tuh sunyi sepi sbb org lalu lalang tade, dan kawasan nih jenis semua org pegi kije waktu siang)

akal aku berfikir, apa yang sedang terjadi dan aku teruskan mengopeng aku. dan aku dengar lagi perbualan nya begini

mak: korang tipu mummy, korang nih nakal, nakal sangat2, aku dah tak larat dengan nakal korang nih, korang ni pegi mana2 pun kena kutuk tau tak, pegi lar mana2 pun...

lepas tuh aku dengar suara anak paling sulung (pompuan) explen samthing tapi tak berapa clear, samthing like dia tak buat ke apa tah, camtu lar...

pastu aku dengar lagi mak dia kata " masuk balik dalam bilik tuh"

oohh... dia hukum anak dia masuk bilik dan kunci, kira kurung ler...

okay...that's fine with me... at least dia tak pukul... tapi the kids continue screaming...

believe it or not sebenarnya, the kids dikurung dengan berikat, because i heard it myself, the mother said, this time around you guys terlepas ikatan because the tali was not kuat to tie on you guys... i will buy new tali...

see...this is too much... i thought it's only kurung them... rupa2nya... hai lar mummy derang... apa kehe perangainya...

dan i heard that dia kata org sana sini mengutuk anak2 dia, i dunno what is her intention to cakap kuat2 masa hukum anak dia tuh yg orang tak suka anak2 dia. aku tak pernah pun sembang ngan anak2 dia, aku tak tau jiran2 dia, kalu aku nampak anak dia blakang rumah pun aku tak berani nak tego, sbb karang tak pasal2 aku plak kena marah ngan mak dia kan...

so apa masalah pompuan nih!... korang ada cadangan tak camne nak buat ngan famili nih...

stress lar aku nih...!!!

No comments: