Sunday, October 4, 2009

raya 2009

Apa yang terjadi pada raya tahun 2009 ini?

1. Aku potong rambut pendek, gonjeng lar, tp stylo beb... MCC tak komen apa-apa pun, dia ok lar tuh

2.Aku..aku...ha...aku dah tak kije start abis cuti raya. aku dah resigned ler, tp Yasmeen dan Danish tak tau yg aku resigned. Kalu tak derang tanak dok kat taska.

3. Mcm biasa aku balik kg MCC, macam biasa raya kat kg MCC idok ler meriah. macam biasa MCC lebih suka lepak umah dari jenjalan, paling jauh pun pi umah anak2 aruah pak dollah yg no bape aku pun tak hengat. uish silap, ada lagi jauh ler, aku pi umah bakal isteri adik MCC kat bote sana. anto cincin tanda (baca:merisik). aku plak tuh tukang sarung cencen, adapun cencen tersebut amat lar kocik bona nak dipadankan dengan jari tuanpunya badan. apakan daya, cencen emergency katanyer, terima lar seadanya yer bakal biras ku. ini terjadi pada petang raya pertama. anyway, kalo jadi makanya aku bukanlah lagi menantu kesayangan makpak MCC kerana setakat ini aku larh satu2 nye menantu gegerl dalam umah itewww.

4.menantu sulung aruah pak dollah, kembali kerahmatullah pada raya ke berapa ek? hari rabu kut dia ninggal, tak ingat plak. kalo dah sulung mesti kita panggil long kan, so nama glemer dia ayah long, tapi nama sebona eii, Hassan, bin apo, aku idok ler cek, sbb yg aku tau opah nor pangge dia abg hassan. so mesti lar nama dia hassan kan, takan aruah pun ada nama glemer macam aku jgk ye tak.

ckp pasal nama glemer nih, adik aku yg bongsu pun ada gak nama glemer, Z (baca: Zie) nama glemer dia, itu ari dia ngajo aku, ZEK dia sebut ZIE, oooo baru aku tau, aku ingat ZEK untuk Zirafah.

adik aku pompuan pun yg kembo tuh pun ada gak nama glemer, effa namanyer.
hukalo! nama nak artis saja, pipah kan sedap, nama watak dalam citer mira edora lagi, watak norkumalasari tuh jgn main2. aku minat norkumalasari tuh, especially dalam citer adik manja, suka aku nengok dia berkebaya ketat tuh, nampak seksi giteww. tp skang dia dah insaf, dah berhijab, dan berkasut tumit tinggi merah saga. stylo!
cakap pasal pipah nih eh silap, effa lar. Z, aku tau hang baca blog aku nih, sila tanya bila si Effa nih nak datang nengok sofa nih, aku dah tak cukup space lar, meh lar amek cepat, tamo kalu, aku bagi lar kat org lain yang nak (ada ke orang nak?)

1 comment:

sayangtikah said...

Z for zirafah???wakaka...
woi sofa lebih ke? kalu pipah tak moh bak mai sini...